1. Święta
  2. Buty męskie
  3. Buty damskie
  4. Odzież męska
  5. Odzież damska
  6. Trail
  7. Trekking
  8. Sprzęt
  9. Fitness
  10. Marki
  11. Wyprzedaż
Obsługa klienta we Francji
Bezpieczna płatność
Łatwe zwroty

Ceny i opcje dostawy

1 - Stawki

2 - Informacje dotyczące zamawiania

  • Termin składania zamówień: 15:00 GMT+1 (Europa/Paryż, CET)
  • Czas realizacji zamówienia: 0-1 dzień roboczy
  • Czas dostawy: 1-5 dni roboczych

3 - Dodatkowe opłaty za dostawę

Należy pamiętać, że niektóre przedmioty, ze względu na ich wagę lub duży rozmiar, mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami dostawy. Te dodatkowe koszty zostaną automatycznie dodane do standardowych kosztów dostawy podczas procesu zakupu. Informacje o tych dodatkowych kosztach będą dostępne w kroku 3, zatytułowanym "Sposób dostawy".

4 - Informacje o czasie dostawy

Czas wysyłki każdego produktu jest wyraźnie określony na stronie produktu, tuż pod przyciskiem "Dodaj do koszyka". Te czasy dostawy mogą się różnić w zależności od wybranego produktu, ale także w zależności od wybranego rozmiaru.

5 - Informacje o taryfach celnych

Użytkownik może zostać obciążony opłatami celnymi i podatkami za produkt zakupiony w naszej witrynie. Podatki te mogą zależeć od miejsca wysyłki zamówienia, rodzaju zakupionych produktów, ich wartości i wagi paczki.
W różnych krajach mogą obowiązywać różne zasady podatkowe dotyczące określonych produktów. Aby uniknąć nieprzewidzianych niespodzianek, należy zwrócić uwagę na następujące kwestie:

  • Skontaktuj się z lokalnym urzędem pocztowym lub urzędem celnym, aby dowiedzieć się więcej o opłatach celnych i podatkach w Twoim kraju.
  • Należności celne przywozowe, podatki lub inne opłaty celne są zwykle pobierane przez firmę transportową przy dostawie.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności za należności celne przywozowe. Nigdy nie pokrywamy ani nie zwracamy opłat celnych lub określonych podatków.
  • Nigdy nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez służby celne danego kraju.

6 - Dostawa do punktów przekaźnikowych Colissimo

  • Wybierz dostawę Colissimo punkt odbioru: Wybierając metodę dostawy zamówienia, możesz wybrać dostawę do punktu odbioru. Punkty odbioru są często zlokalizowane w lokalnych sklepach, co zapewnia elastyczność w odbiorze zamówienia.
  • Wybór punktu odbioru: Następnie wybierz punkt odbioru, który najbardziej Ci odpowiada. Może on znajdować się w pobliżu domu, miejsca pracy lub w innym dogodnym dla Ciebie miejscu.
  • Powiadomienie o dostawie: Gdy tylko przesyłka zostanie dostarczona do wybranego punktu odbioru, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail od Colissimo. Wiadomość ta zawiera ważne informacje, w tym numer śledzenia przesyłki.
  • Odbiór paczek: Aby odebrać paczkę z punktu odbioru, należy mieć przy sobie dokument tożsamości i numer śledzenia otrzymany pocztą elektroniczną. Procedura ta gwarantuje, że paczka zostanie dostarczona do właściwej osoby.
  • Odbiór paczki przez osobę trzecią: Jeśli nie jesteś w stanie samodzielnie odebrać przesyłki, możesz wyznaczyć inną osobę, która zrobi to za Ciebie. Osoba ta musi udać się do punktu odbioru z pisemnym upoważnieniem do odbioru paczki, własnym dokumentem tożsamości i kopią dokumentu tożsamości.

7 - Śledzenie przesyłki

Poniżej znajduje się lista stron internetowych, na których można śledzić postęp dostawy paczki: