Śledź moje zamówienie
Proces śledzenia zamówienia w Direct Running odbywa się za pośrednictwem e-maili, które wysyłamy do Ciebie na różnych etapach, takich jak:
- Potwierdzenie zamówienia : gdy Twoje zamówienie zostanie zatwierdzone, zostaniesz przekierowany na stronę potwierdzenia na naszej stronie, z komunikatem "Dziękujemy za zamówienie". W tym momencie wysyłamy Ci e-mail z potwierdzeniem, zawierającym wszystkie szczegóły Twojego zamówienia.
- Wysyłka zamówienia : jak tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane, wysyłamy Ci e-mail informujący Cię o tym i przekazujemy numer śledzenia paczki, co umożliwi Ci śledzenie jej na stronie przewoźnika.
Poniżej znajdziesz listę różnych stron, na których będziesz mógł śledzić postęp dostawy swojej paczki:
Zmiana / Anulowanie zamówienia
1 - Czy mogę zmienić swoje zamówienie?
Jak tylko Twoje zamówienie zostanie zatwierdzone i potwierdzone, nie ma możliwości jego zmiany. Obejmuje to zmiany dotyczące rozmiaru lub koloru artykułu, metody wysyłki lub płatności, a także dodawania lub usuwania artykułów.
Wszystkie pytania dotyczące naszej polityki zwrotów i zwrotów pieniędzy prosimy kierować do naszej dedykowanej sekcji Zwrot & zwroty pieniędzy.
2 - Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Możesz anulować swoje zamówienie, jeśli nie zostało jeszcze przygotowane lub wysłane do druku (jeśli wybrano personalizację). Po tym etapie anulowanie zamówienia nie będzie już możliwe. Będziesz musiał dokonać zwrotu, gdy paczka zostanie dostarczona, postępując według linku: Poproś o zwrot
Aby sprawdzić, czy anulowanie jest możliwe, prosimy o kontakt przez stronę Skontaktuj się z nami, wybierając powód: „Chcę anulować/zwócić moje zamówienie”.